اتصال نرم افزار حسابداری محک به سایت فروشگاهی

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه

اتصال نرم افزار حسابداری به قسمت فروش انبار داری سایت فروشگاهی

با سلام برای اون دسته از مشتریانی که میخوان یکی از کارهای سایت رو برای خودشون کم کنن دیجی پنل با همکاری شرکت محک و نرم افزار حسابداری محک این کار رو انجام میده. با همکاری ما و شرکت محک این امکان فراهم شده تا نرم افزار شما به سایت فروشگاهی شما متصل بشه و کار کنترل انبار سایت و صدور فاکتور رو براتون بصورت اتوماتیک انجام بده.

چگونه کار میکند؟

خب طی مراحل طراحی و اجرای سایت شما کدهای اجرایی برای اینکار در قالب کدهای اصلی سایت شما قرار داده میشود تا امکان اتصال بین دیتابیس حسابداری شما و دیتابیس سایت برقرار شود.

متخصصین شرکت نرم افزاری محک و شرکت دیجی پنل همواره در جهت ایمن سازی و ساده سازی امر حسابداری سایت شما همکاری داشته و برای هرچه بهتر شدن بستر فروش شما همه تلاش خود را دارند تا همواره بروز باشید.

مزیت ها:

یکی از مزیت های اینکار سهولت در صدور فاکتور میباشد.

دومین مزیت اتصال سایت به نرم افزار موجودی بصورت صحیح به مشتری شما نمایش داده میشود.

سومین مزیت دیگر نیازی به کنترل موجودی سایت توسط فردی ثالث نمیباشد.

چهارمین مزیت تعامل بین نرم افزار حسابداری شما و سایت فروشگاهی شما سود و زیان خالص شمارو به صورت لحظه ای برای شما معین مینماید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه آنلاین با قابلیت فروش انواع محصولات، روش های مختلف پرداخت و ارسال، دسته بندی کالا ها، جستجوی محصول، سبد خرید، ثبت سفارش، فاکتور و پیش فاکتور برای مشتری، تعریف و مدیریت کوپن، محصولات پر بازدید، پر فروش و برگزیده در صفحه اصلی و . . .

اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

با اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری به منظور همگام سازی اطلاعات و موجودی کالاها، اشخاص، پیش فاکتور و فاکتور فروش و همچنین عملیات پرداخت آنلاین و . . .، مدیریت امور تکراری و خسته کننده فروشگاه اینترنتی به کاری آسان و جذاب تبدیل می شود.

طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو(واکنش گرا) به مفهوم نمایش صحیح وب سایت در ابعاد مختلف نمایشگرها مانند مانیتور های دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه است. امروزه استفاده از اینترنت تلفن همراه بسیار فراگیر شده است. ریسپانسیو بودن، فروشگاه شما را نسبت به ابعاد مختلف صفحه نمایش منعطف می سازد.

پشتیبانی حرفه ای

افتخار بیش از ده سال ارائه خدمات پشتیبانی به کسب و کار های مختلف کوچک و بزرگ، به ما کمک کرده است تا بتوانیم خدمات پشتیبانی تلفنی و تیکتینگ با کیفیتی در کلاس بین المللی به مشتریان خود ارائه دهیم و به عنوان یک راهنما همیشه در کنارتان باشیم.

به سادگی چند کلیک

تمام موارد گفته شده، به سادگی چند کلیک انجام می شود. شما نیازی به درگیر شدن با امور هاستینگ، ثبت دامنه، دیتابیس، کد نویسی و . . . ندارید.

سیستم مدیریت محتوا

محتوا، بدون شک مهمترین بخش فرایند فروش آنلاین است که باعث جلب اعتماد و ترغیب مشتریان برای خرید از شما می شود. به کمک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس قادر خواهید بود اخبار، تصاویر، مطالب آموزشی، ویدئو ها و . . . را به سادگی در دسترس بازدید کنندگان سایت خود قرار دهید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.